XARXES SOCIALS OFICIALS UE CASTELLDEFELS

iconfacebook  iconinstagram icon X  iconyoutube  icontiktok 

LES DADES DE LA JORNADA 8

Dimarts, 27 Octubre 2015 06:00
 

La UE Castelldefels va encaixar dissabte a Viladecans la seva tercera derrota consecutiva. Els grocs no puntuen des del 4 d'octubre, quan van vèncer el Vilanova als Canyars (2-1).

 

Segon partit de temporada en què els grocs no marquen. L'anterior també va ser a prop de casa, concretament el de la jornada 2 contra el Santboià al Joan Baptista Milà (0-0).

La UEC no encaixava tres derrotes consecutives des d'inicis d'aquest any 2015, concretament des del mes de febrer, quan van perdre consecutivament entre les jornades 24 i 26 contra Peralada (1-0), Montañesa (0-1) i Ascó (2-1).

Passen les temporades, els entrenadors i els jugadors, però hi ha quelcom que en els últims anys no canvia: els mals inicis de curs del Castelldefels fora de casa i la discreta prestació general a camp contrari. Recordem que la temporada passada (14-15), la UEC va aconseguir la seva 1a victòria forana en el 7è desplaçament (0-1 a Figueres, jornada 13); que en la 13-14 ho va fer en el 6è (1-2 a Vilassar, jornada 11); i que en la 12-13 es va guanyar en l'inaugural (0-3 a Nou Barris contra la Montañesa), acumulant posteriorment 10 partits consecutius a domicili sense tornar a fer-ho (la ratxa es va trencar contra el Santboià, matx guanyat per 1-2). 

S'allarga la sèrie sense victòries al Baix Llobregat. La UEC no guanya un partit de lliga a la nostra comarca des del 24 de febrer del 2013, per tant anem camí dels 3 anys, quan el conjunt aleshores dirigit per Eloy Martínez va guanyar al Joan Baptista Milà de Sant Boi (1-2), en el matx que acabem d'esmentar, en partit corresponent a la jornada 25 del grup 5 de Tercera 12-13. Des d'aleshores, 7 partits i cap victòria vers Gavà, Prat, el mateix Santboià, Cornellà, Santfeliuenc i Viladecans.

Només en 2 partits d'aquesta temporada el Castelldefels ha estat capaç de deixar la seva porteria a 0: el de la jornada 1 contra el Vila-Seca (2-0), i l'ajornat de la jornada 2 (0-0 contra el Santboià). Tot i que el duel del Joan Baptista Milà es va jugar més tard, 'jornades en mà' fa 6 partits consecutius en què el Castelldefels encaixa si més no un gol.

La UEC va rebre dissabte a Viladecans un nou gol a pilota aturada. Dels 11 que li han marcat, 5 han vingut per aquesta via, sense oblidar que 2 més han 'caigut' en contraatacs derivats d'accions d'estratègia a favor mal executades.

No acaba de tenir sort el Castelldefels en els enfrontaments contra equips dirigits per ex del club, siguin ex jugadors o ex entrenadors. Encadenem 4 partits seguits sense guanyar (2 contra Antonio Escudero, 1 contra Camilo Vázquez i el de dissabte contra David Campillo). L'últim 'ple' contra un equip entrenat per algú amb passat groc el trobem el 23 de novembre del 2014, en el Castelldefels-Gavà (3-2), el partit del recordat gol de xilena de Masuet, diana que va acabar derrotant l'esquadra d'Albert Poch, ex jugador de la nostra entitat. 

Parlant de noms propis, dissabte van gaudir de la seva primera titularitat del curs el porter Bernat PLANAGUMÀ i el mitjapunta RAÚL CORTEZÓN. Tret de CHRISTIAN PAZO i Álex PEÑAS, tots els jugadors que han gaudit de minuts enguany han estat titulars si més no un cop.

I acabem parlant de xifres globals a Primera Catalana. Després de la derrota a Viladecans la UEC acumula 160 partits a la categoria, amb un balanç de 63 victòries, 48 empats i 49 derrotes, amb 231 gols a favor i 183 en contra.

 

 

 

 

Llegir 1966 vegades Darrera modificació el Dimarts, 27 Octubre 2015 07:04

Logos Aniversario

01 uecastelldelfes 500

05 impulsoB 500